Post by geeamisphendmulme on Feb 23, 2022 9:36:36 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
paljon hauskaa Heroes-järjestelmän ja erilaisten kykyjen, arvomerkkien, loitsujen ja muiden yhdistelmien parissa. mahtavaa oppia f2p:lle ja p2p:lle. tiedä vain, että todennäköisesti käytät rahaa peliin mielettömällä sopimuksella, jota et voi vastustaa. liity kiltaan: SD_
Joten olen ollut on-ja off-pelaaja melkein 7 vuotta. Peli sai todella huonon käänteen virallisen tapahtumasankarin Demogorogonin käyttöönoton jälkeen vuonna 2016. Sitä ennen peli oli loistava, tapahtuman eksklusiiviset sankarit eivät olleet OP. Sen jälkeen basaari lisättiin ja niin suuria, että voit ostaa 5 taalalla resursseja, joita joutuisi viettämään kuukausia hiomalla F2P:nä. Ero on liian suuri ja voimavarkauma liian pitkälle. Ainoat elementit, jotka tekevät tästä pelistä hyvän, on PvE:n strategia. Huippu on ohi
Paskaa ja nää pennut luulee et ne voi häkätä jonku vitun growin tai paskan Brawl starsin 😂😂 vitun Retu paskiaiset. koko peliki on hevosen paskaa. Ja te "häkkerit" tiedoksi että kasvaa oikeaoppisesti "häkätään" game guardianilla ja offline pelit lucky patcherillä.ja ne jotka luulee häkkäävänsä Brawl starsin ei on kattonu jotai vitun videoi mis joku pelaa Brawl starsia tai jotai muuta pelii ja niil on miljoona gemii tai mitä nyt onkaan niin ne on private servereitä tiedoksi
Erittäin hieno peli. Menin 5 tähdestä 3 tähdeksi, 1:ksi. Nolla, jos voin. Mutta se häiritsee minua. Vaikka pääsin todella pitkälle tällä sovelluksella, en koskaan maksanut yhtään dollaria. Ehkä siksi et anna minulle peliäni takaisin. Olen yrittänyt asentaa tämän pelin takaisin 4 kuukautta. Aina kun saan ruskean näytön, jossa lukee "Lataa resurssit".
Jep
Pooking - Бильярдный город Спортивные игры hbde
en voi enää kirjautua sisään toiselle tililleni. se karkaa aina ulos. auta minua, tarkistan jo sähköpostin, mutta ei mitään vikaa.
Olen pelannut 4 vuotta ja olen huomannut, kuinka mahdotonta f2p-pelaajien (free to play) on saada kiinni palkkaan voittaakseen pelaajia. Esimerkiksi 1 10 dollarin paketti voi antaa sinulle 8k helmiä, 1000 mestaruutta. III, 100 EXP kirja III jne. joka on kuin vuoden tai useamman vuoden arvoinen ilmaispelaaminen 10 dollarilla
Peli on hauskaa, mutta....... Ilmaispeliä varten se on asetettu siten, että olet aina kaikkien muiden takana, jos et käytä rahaa.
Mahtava peli, toivon vain, että grafiikka olisi hieman tasaisempi.
Tosi huono
Castle Clash: Guild Royale Strategi rbz
Sovellus vain työnsi sinut peliin. Selityksiä ei paljoa ollut ja taistelut vaikuttivat mielenkiintoisilta, mutta ajoittain reagoimattomilta/sekavalta. Lemmikkiominaisuus oli mielenkiintoinen, mutta epäselvä. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen sovellus, kun pelaat jonkin aikaa.
Latasin Castle Clashin muutama kuukausi julkaisun jälkeen, kirjaudun sisään päivittäin. siitä on yli 5 vuotta ja nautin edelleen kokemuksesta. Päivityksiä ja parannuksia säännöllisesti. Se perustuu sankariin, ja parin oikean dollarin käyttäminen kuukaudessa on pitkä matka. Suosittelen. A+++++
Castle Clash: Guild Royale Strategi exh
Castle Clash: Guild Royale Stratēģiskās spēles bsal
Latasin koska AppNana
Tämä peli oli ennen mahtava. Nyt voittaminen on räikeän maksullista. F2p-pelaajalla ei ole mitään mahdollisuuksia vastaan, jolla on yksi lootbox-sankareista
Clash of clans on paaaaljon parempi
Lataa clash of clans tai clash of lords, ne ovat parempia pelejä. Tämä peli on voittoa, sinun on ostettava suurin osa tämän pelin asioista.
Meh, tämä peli on ehdottomasti voittopalkkio. Ja vaikka maksaisit voitosta, seuraava päivitys, sinun on maksettava voittaaksesi uudestaan. Liian monet asiat vanhenevat liian nopeasti. Pienennä uuden sankarin tuotantoa ja keskity kehittämään vanhoja, joista me kaikki juuri maksoimme.
se on erittäin peli, mutta p2p-pelaajien pitäisi saada enemmän mahdollisuuksia heittää uusi sankari tai saada lisäetuja, mutta ennen kaikkea hienoa peliä
Ihan hyvä mut CoC on parempi
Todella hyvä peli, mutta samalla roskakorisyy, sinun täytyy ostaa jotain puhuaksesi chatissa.
...
vitun kiinalaiset matkijat mut pelaan huvin vuoksi
Voit varmasti maksaa voitosta tässä pelissä, mutta olen edennyt täällä vain kuluttamalla alle 10 dollaria. Etkä olisi paljon jäljessä ilman rahaa. Kaiken kaikkiaan loistava peli ja tulen varmasti pelaamaan tätä peliä pitkään
Ihan OK peli
Kehittäjien on varottava ajamasta erittäin suuria päivityksiä.. Inhoan joutua poistamaan tämän pelin, koska se on melko hauskaa oppimiskäyrän jälkeen. Minulla ei ole enää mitään poistettavaa, IGG. Pienet päivitykset ja johdonmukaisuus👍. Isoja satunnaisia päivityksiä👎 - Muuten iloinen pelaaja
Rakastan peliä. Näyttää kuitenkin siltä, että vika ei vain minulla, vaan myös muilla... Joten kun joku lähettää minulle (ja muille henkilöille) yksityisviestin, äskettäinen chat-nimi ei näy. Minun piti kirjautua ulos ja sitten takaisin sisään vain nähdäkseni kuka lähetti minulle yksityisviestin. (Nimi tulee vihdoin näkyviin, kun kirjaudut takaisin peliin poistuttuasi) Korjaa tämä virhe. Kiitos!
Olisi hienoa, jos tavallisia ja eliittisankareita lisättäisiin ja heille annettaisiin enemmän käyttöä. Legendaarisen omistaminen ei merkitse nykyään mitään.
Halusin vaa gemei shadow fightii
Kiva
Lähes joka kerta kun päivitys tulee, sitä ei löydy suoraan Google Playsta. Peli pyytää sinua päivittämään sen, kun käynnistät sen, ja sinun on odotettava jopa yksi päivä ilman yhteyden muodostamista nähdäksesi sen.
Jokaiselta sankarilta kuluu pelaajalta 140 päivää lv20 läpimurtoon. Ilmaispelaajilta kestäisi 30 vuotta pelata tätä. Tämä peli on hiuksia vetävästi huono. Tehtävä on harvinainen jalokivien suhteen, ja ne vähensivät päivässä tekemiesi seikkailulaudojen määrää. Zeniittikivet maksavat 500 kappaletta, mikä tarkoittaa, että voit nousta vain yhden tason joka viikko läpimurron avulla, ja tarvitset 20 tasoa. Syntymäkivet pyhäinjäännöksiä varten tekevät eeposista murskattavia
se on jotenkin ... siistiä, mutta tylsää myös .... b-syy ... Kun haluan pelata tätä peliä Se tukee minua kotona ja halusi minun poistavan tämän pelin. Turvallisuussanomani sanoi, en tiedä miksi, mutta. ... Pelaan tätä monta päivää sitten nyt.....Tämä saattaa tapahtua
Semihyvä. Baitattu cocista.
Ei toimiku kuuluvan saada gemejä ja coinseja brawl starsiin
Tämä on rehellisesti sanottuna yksi ainoista pelaamistani mobiilipeleistä, joita en poistanut muutamaan päivään. Se on niin hauskaa ja jos etsit arvosteluja nähdäksesi, haluatko ladata, suosittelen tätä peliä minkä tahansa ......vaikka haluaisin ehkä lahjajärjestelmän??
Tämä peli pysähtyy aina kesken pelin usein, se on melko buginen. Myös näytön lataaminen vie paljon aikaa. Se roikkuu paljon. Se ei anna hyviä tai hyviä sankareita. Olisin iloinen, jos pystyt ratkaisemaan nämä ongelmat, btw se on silti mukava peli ja melko koukuttava hehe..
Peli oli ennen hienoa, erilaisia tiloja ja haasteita jne........... Minulla on nyt yli sata sankaria, jotka ovat realistisesti käsittämättömiä, jokainen on tasoitettava, sitten on aseet, lumoukset puhumattakaan lemmikit ja superlemmikit tarvitsevat kaikki tasoa, mikä vie valtavasti resursseja........ Minusta on ärsyttävää, että vahvimmat sankarini voivat kuolla melkein välittömästi taisteluissa ilmeisesti paljon alempana olevien pelaajien kanssa. toimiiko tuo?? Lajittele IGG. minä
Yritetään asentaa uudelleen
Kopio clansista blaah
Olen tehnyt yhden ilmaisista jalokivitarjouksistasi, mutta en saanut jalokiviä; erittäin pettynyt.
Latasin vaa et saisin lisää massii subway surfersii
hyvä
Kiva strategia peli