Post by geeamisphendmulme on Feb 23, 2022 9:20:34 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zombie Gunship Survival - Action Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zombie Gunship Survival - Action Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger point ▞▞▞
▞▞▞ Zombie Gunship Survival - Action Shooter 2022 version ▞▞▞
Stadig et fantastisk spil! Jeg har endelig nået niveau 30 uden at skulle "betale for at spille". Ulempen er, at en niveau 2-bygningsopgradering kostede den samme mængde byggematerialer som en niveau 4. Jeg rammer langsomt en murstensvæg i gang og mister dermed interessen. Opdatering til anmeldelsen: samme klage, anden dag
Godt tidsfordriv
Zombie Gunship Survival - Action Shooter פעולה dlz
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Ação cpox
Det er sejt for det meste, men efter et stykke tid er våbnene ikke nok, og du opgraderer pistolen, men du kan ikke opgradere hvert våben til at være mere kraftfuldt, da våbnene efter et stykke tid ikke er nok, kan ikke engang opgradere ppl på jorden for at hjælpe dig med at bevæge dig gennem spillet, så det bliver kedeligt efter et stykke tid
så. GODT!!!!!!!
Det er et fedt spil
Originalt og unikt! Dette er et meget sjovt spil at spille. Du behøver ikke mange penge for at komme videre i dette spil, men det tager tid. Samt lidt kreativitet, når du opgraderer dit dødbringende arsenal. Jeg kan godt lide det strategiske gameplay, kreative optagelser fra himlen og alt sammen blandet med den seje 3D-grafik! Dette spil er fantastisk! Nyd den regerende død fra himlen og hold liv i dit hold for at genopbygge menneskeheden...
Zombie Gunship Survival - Action Shooter Aksi cemy
Bliver ved med at nægte at logge ind på Google play og siger, at jeg skal tjekke min forbindelse. Mens andre spil forbundet til den samme konto fungerer fint....
det var meget forudsigeligt. våben overophedes for meget. AI/NPC'erne er ubrugelige. og selvfølgelig alt for afhængig af mikrotransaktioner som de fleste spil.
Cool i de første par timer, og så er det som en dårlig make-out-session med en grim pige. Gameplayet er kun i night vision-esqe, hvilket er en smule urimeligt, medmindre du tror, at zombier kun rammer om natten. Våbnene overophedes for hurtigt og efter rang 10 er de stort set ubrugelige at opgradere og det tager timer at gøre det. Så kan vi tale om "sniper"-riflen med tandstikkerstyrke, der tilsyneladende ikke gør meget... Vi kan tale om kasserne.. som.. tager for lang tid at åbne. Latterligt dumt
Spillet virker sjovt i starten, men det er indlysende, at du skal bruge rigtige penge for at komme bedre i niveau. Sammensmeltning af våben er ikke engang en mulighed i spillet, fordi du skal opgradere våbnet til dets maksimale rivning, før du fusionerer med mindre våben, som du skulle tro ville være meningen med at øge dets niveau. Samlet set dens wack. Spild ikke din tid, som jeg gjorde
Dette spil er fantastisk! Fantastisk måde at fordrive tiden på. Kan spille i timevis eller bare en hurtig 5 min! Meget flot spil. Har spillet omkring en måned, og indtil videre er det ikke nået til det punkt, hvor jeg enten skal købe noget i spillet med rigtige $ eller ikke rigtig kan spille, selvom det har den mulighed, kan du gå op i niveau med tålmodighed, hvis du ikke ønsker at betale. Jeg anbefaler det!
Meget godt spil. Andre spil bør bruge dette spil som eksempel fire nu til at implementere annoncer. Du får en i spillet bonus, hvis du ser en annonce, men det er op til dig. Den eneste klage, jeg har, er den måde, hvorpå kasserne er sat op, det tilskynder mig til at stoppe med at spille for at vente på, at kasserne åbner.
Virkelig sjovt spil, jeg elsker konceptet med at tilpasse tropper og et kraftværk af et våbenskib til at kontrollere, indsamling af plyndring føles dog nogle gange langsom, og våben føles lidt underkraftige, men det kan øge udfordringen. Masser af våben at låse op til, hvilket giver dig den tilfredsstillende følelse. Eneste anden klage ville være, at de kasser, du får fra angreb, tager 3 timer, hvilket kan føles ret langvarigt. Alt i alt et fantastisk spil til en telefon for at holde dig underholdt
Gameplayet er jævnt og øst for at kontrollere. Meget lille indlæringskurve. Let at strategisere. Du bliver dog nødt til at bruge nogle penge, hvis du virkelig vil have det sjovt med det tilgængelige arsenal. En hel del slibevægge er sat på plads for at tilskynde til køb af våbenpakker
Spillet er fantastisk til hvad det er! Jeg har dog mindst 1 klage. Kasser tager ALT for lang tid at låse op for det, de har. Måske reducere det til 5-30 minutter for almindeligt bytte 30 minutter til en time for usædvanligt bytte og 3 timer for det sjældne bytte, og kun at have 4 pladser er ret begrænsende. Måske kan en opgradering af dit arsenal give dig flere kassepladser?
Jeg nød virkelig dette spil i starten. Når du kommer til niveauet "deadeye descent", er der ingen spil, før der er brugt et væld af penge. Jeg har allerede brugt $40...og våbnene matcher stadig ikke, hvad spillet kaster efter dig. Det virker lidt...uærligt om man vil, at sætte en betalingsmur op i dit spil. Bare en mening
Det er ok spil, indtil du når et niveau, hvor du ikke får tingene til at smelte dine våben sammen. Så er niveauet uovertruffent, så så er spillet ikke sjovt længere
Som med de fleste af disse spil, når du når et bestemt niveau, kan du ikke rigtig gøre meget, medmindre du begynder at betale for tingene. det er en skam, fordi spillet er underholdende, indtil du når til det rigtige punkt.
Hvert spil har noget skørt over sig. I denne er det kasserne. Du kan gemme 4, men du kan kun åbne én ad gangen, og nogle tager timer at åbne! Medmindre selvfølgelig du vil give $$. Så tillykke, du har fået en enkelt stjerne fra mig!
Meget sjovt og gribende spil
Det er et godt spil
Du skal genoverveje nogle ting for at bevare min interesse og få mere af mine $$. 'Easy' løb burde være lette, Deadeye Descent: Lottery Winner er simpelthen for svært, det holdt hurtigt op med at være sjovt. Eller gør våbenopgraderingerne bedre/hurtigere. Jeg er niveau 16, har kun opgraderet én pistol hele tiden, den er 4 stjerner nu, men den blæser stadig, overophedes på 4 sekunder, det er alt for hurtigt... ægte mg kan skyde op mod 4000 rpm (pr. MINUTE). Jeg spiller spil på min telefon for at slappe af, ikke blive irriteret... Skal afinstallere
Fedt nok.
Ublu priser. Ligesom SÅÅÅÅ mange apps i dag bliver det en investering. Rige mennesker, og dem, der ønsker at blive rige, spilder ikke deres tid med dette !?@$, medmindre de har solid selvkontrol! Det er ikke en handelsvare, det er bare et pengehul, der til stadighed truer med at slå rod på ryggen af folk, der bliver fattigere. Det oplagte sagt, godt gameplay, opnåelige belønningsbegivenheder og mangefacetteret. Sjovt spil for selvkontrollerede.
Sky Roller Παιχνίδια arcade glqq
Ornlig fån
Fint spil, lidt svært i længden, når man kun betaler ved at se reklamer, og skyder zombies.😀 Stadig et fint spil. Stadig svært når man ikke bruger penge på det.
Når du rykker op og får for eksempel 7.62 minipistolen, blev jeg ekstremt skuffet, da den er langt mindre effektiv end 5.56. I det virkelige liv er det 3 gange kuglen. I spillet gør det omkring 30 % mindre skade. Det samme gælder rocket pods og rpg. Ikke meget sjovt, hvis dit udstyr bliver mindre effektivt, efterhånden som spillet bliver sværere. Åh og den store zombie er nærmest umulig at tage hårdt ud af, hvis du bruger de "bedre". Vil 30 mm kanonen gøre negativ skade? Helbred de dumme zombier?
Jeg kan godt lide grafikken og designet af dette spil. Men jeg har en idé til dette spil, der kunne være rigtig fedt: Multiplayer. Måden dette ville fungere på er, at hver spiller er en pistolsektion i AC-130, der ville kun være 3 sektioner med 3 'klasse' typer. Eks, minigun, autokanon/raketter/styrede missiler og tunge kanoner/sniper. Med denne implementering kan spilleren komme videre i missioner, der er svære for dem med støtte fra andre spillere, og det ville være virkelig unikt for dette fantastiske spil
Har spillet dette spil, siden det først kom ud, og jeg har altid elsket det. Det ENESTE, jeg vil sige, er måske at minimere mængden af ting, du skal lave på din egen base. Det virker lidt overvældende med, at dette er et mobilspil. Jeg kan godt lide OG hader, at kanonerne nu har en rund optælling. Når du er ude. Du er ude. Hvilket naturligvis er mere realistisk, men jeg ved, at det beder dig om at købe i spilvaluta for at få de opgraderede kanoner. Godt spil dog.
Dette er et meget sjovt spil på en måde, men jeg bliver nødt til at holde tilbage at spore bare for at få de meget få ressourcer, der kræves for at øge niveauet af de våben, der er nødvendige for at komme videre gennem spillet. At vente 3 timer på våben og meget små ressourcer, der kræves, er et stort turn-off. Konstant at blive fyldt op med meget lavt rangerende våben bringer dig ikke ret langt. Jeg har prøvet adskillige taktikker for at rydde en sti for mine tropper, som bare ender med en form for fiasko ved ikke at være i stand til at passere.
Det er ret sjovt i sin kerne, selv med et par års alderen, kvaliteten holder stadig ret godt og spiller bare bedre på nye celler. FLIR kameraeffekt gør det lidt anderledes. Homebase ser useriøs ud, udviklingen base eller fly tager absolut evigheder at låse op. dages slibning for et enkelt godt våben!!! Var bedre i fortiden, download en gammel version.
En absolut blast
Spillet er virkelig meget sjovt, og det er ikke obligatorisk, at du bruger rigtige penge. Vil det gøre den tid du bruger på at spille spillet lidt sjovere hurtigere?? Ja, det ville det nok, men jeg besluttede for LANG tid siden, at det at bruge "rigtige" penge på et af de spil, jeg spiller på min telefon, bare var noget, der ikke ville ske, og det har det ikke NU, hvis jeg kun kunne demonstrere den samme mængde beslutsomhed i videopokerindustrien, som jeg har i denne, vil jeg være en langt gladere mand. Det er et sjovt spil.